© all rights reserved | Ezz of livelovelaughstory.blogspot.com
profile journal affiliates awards site credits
Disclaimer





Welcome to my online diary
No spamming,plagiarism & copying here.Respect my property!
Leave a tag before you leave
& Please do not copy MY style ?
Hate me? Click here.




http://livelovelaugh.blogspot.com
Tagboard

rude messages will be deleted so tag nicely



Clock

Got Questions?

Site Stats

Stalker is currenly stalking my blog


Design Logos
Rewind


Recent posts

Smile Always . . .
Sigh . . .
Missing You . .
Kadang-Kadang . .
Siapa Lagi Pandai ?
So damn true !
Suka Suki . . . .

Title please ?
Sunday, June 20, 2010


CHAK ! baaa...
hahaha...
Really sorry sebab dah lama gila dah post pape..
bukan tak nk post . . cuma malas gila jew . .
haha..actually takde idea nk tulis apa ..
lagi pun assignment bnyk gila . .
siap kn homework lagi . .
siapkn keja power point lagi . .
nk hafal skrip untuk pembentangan lagi . .
mmg bnyk sgt keja !
tapi redha lah kn . . nk berjaya tak boleh malas . . .
kalau tak smpai bila2 tak kan ke mana2 kn ?
anyway . . sorry gila sbb terpaksa padam post yg sebelum nie .
mmg xde mood nk menaip .
n rasa really impossible for me to complete my post about those World Cup .
sbb seriously ! mmg pnjang !
so pape pun , I'll try my best and post something new frequently .but not everyday lah . . tgk jgk mood and homework . .
kalau busy nk online pun susah . .

so kepada sesiapa yg naik sekolah hari nie , do your best at school !
n jgn nakal2 . . belajar pndai2 k !
haha..


Comment | Back to top


Right-click forbidden ?
Ask from me if you want codes.