© all rights reserved | Ezz of livelovelaughstory.blogspot.com
profile journal affiliates awards site credits
Disclaimer





Welcome to my online diary
No spamming,plagiarism & copying here.Respect my property!
Leave a tag before you leave
& Please do not copy MY style ?
Hate me? Click here.




http://livelovelaugh.blogspot.com
Tagboard

rude messages will be deleted so tag nicely



Clock

Got Questions?

Site Stats

Stalker is currenly stalking my blog


Hari yg memenatkan . .
Sunday, July 4, 2010


Today jap2 . . eh dah pkul 12.07 minit pagi . .
"berduaan" di dalam rumah bersama adik kembar ku . . (korang fikir aku berduaan dgn sapa ? . . )
Sebab utama kenapa terpksa berduaan kt rumah adalah kerana my my , my day , my brothers semua keluar..
keluar pergi ke Kedah untuk mghntar abg angah ku yg akan mendaftar pada 04.07.2010 di UUM Kedah . .
So mkna nya , dy adalah ahli keluarga ke-2 yg masuk Universiti . . peh jeles gila !
Jgn ingat Form 6 tu low class k ! abg aku dah 2 org masuk form6 , dua2 masuk U . .
Sorry kt UiTM Shah alam ambik course Art n Design , n sorang lagi masuk UUM ambik IT . .
yah abg no-2 tu genius so aku dah agak awal2 . .
dua2 MUET dapat B4 , dekat2 nk dapat B5  . . budak pndai kata kan . .

Chop2 ! STOP STOP !
Nie dah salah cite plk >.>
ok back to our topic . . (topic apa erk ? ? )
ok ok enough playing around . . BI aku mkin teruk lah skrg . .adeh
hari nie ada Hari Terbuka n Hari Gerko kt sekolah . .
so mcm biasa lah . . paham2 jew kalau nama pun budak form 6 , bnyk keja nk kena buat . .
Pagi datang lmbat sikit .. haha sbb nk kacaw family aku bersiap g Kedah =p
Dah smpai sekolah budak kelas aku pggil suruh jaga kedai . . tapi tak pergi pun . .haha
sbb tugas aku di dewan seklah . .Straight g Dewan dgn Saddam . . tunggu persembahan habis jew terus angkat kerusi . . susun semua untuk VIP . .
then time masjlis kt dalam dewan , aku blah lah nk jaga gerai . .

Haha masa jaga gerai tak habis2 buat keja gila dgn budak2 nie . .
last2 bnyk sgt main , aku nk pitam . . haha !
ingat dah nk mati tadi :p
xpew xpew relax . . aku hidup lagi . . (nk ambik simpati)
gerai kitaowg paling cepat habis jual . . n hari nie jugak motor aku dah jadik mcm teksi kt sekolah tu . .
boleh buat teksi erk moto tu . .untung aku . . pape pun thanks cikgu sbb isi minyak full ^^
dah habis jual terus masuk dewan sbb nk angkat kerusi n bersih kn dewan . .
Then nmpk cikgu Ayu , tak tau lah dy buat apa kt dewan tu . .
siap ada LCD semua tu . . tak ambik tau , lps kemas terus keluar dewan , tolong gerai PERTINA plk . . sebelum keluar kacaw budak2 mewarna ;)
peh budak2 tu mewarna lagi hebat dari aku ! jeles siot ! ! !

mcm budak2 aku nie . . (baru tau kew ? . . )
Hari nie ramai gila org datang . . penat aku di buat nya . .
tapi xpew , buat kerja ikhlas ^^
Mcm2 aktiviti ada kt sekolah hari nie . .
Hari terbuka , hari gerko , ada autoshow , ada jual bundle , ada pertandingan bola , ada pertandingan wau , ada pertandingan mewarna , ada pertandingan karaoke , ada cabutan bertuah . . aduh bnyk nya nk cite smua . .
Lps habis semua , masa untuk mengemas plk dah kemas2 smbil lepak2 dgn budak2 kelas, pkul 3 mcm tu terus balik . .
penat gila . . balik mndi , solat terus jadik mayat . . haha

Tapi pape pun , thanks to everyone yg dah bekerja keras utk jadik kn majlis hari nie perfect !
Owh lupa nk bagitau , VIP yg datang tu Datuk Noraini Bte. Ahmad , ahli parlimen Parit Sulong . .
lupa lak , skrg dah 12.30 (peh lama gila aku menaip !)
so masa untuk tidow ! . . ZzZzZz....
Good night all !


p/s : woi argentina kalah lah . . hahaha


Comment | Back to top


Right-click forbidden ?
Ask from me if you want codes.